Vždycky mi přijde zvláštní, když se o marketingu obecně mluví s podivným despektem ve stylu, že je to zbytečně přeceňované divadlo, které záměrně říká jen tu nejlepší část pravdy a nedopoví zbytek. Přitom nebýt marketingu, nedozvěděli bychom se v podstatě o žádném pokroku, novém přístupu a zdaleka bychom neměli tolik možností posouvat se dopředu a najít v jakékoliv oblasti to, co nám nejvíce vyhovuje. Ať se vám to líbí nebo ne, kvalitní marketing je ten nejlepší způsob, jak rychle prodat nejen byt. Ukáže totiž prodávaný prostor tak, aby si ho dokázalo pro svůj život představit co nejvíce různých lidí. A to přímo od počítače, mobilu nebo tabletu, kde si inzerát právě zobrazili.
Nakupujeme očima, proto je nejdůležitější vizualizace
Fotky, videoprohlídka či interaktivní 3D scan prostoru byste vždy měli svěřit do rukou odborníků, kteří ví, jak pracovat s prostorem. Nejde o to, že na všechno mají pravděpodobně lepší techniku, ale hlavně mají úplně jiný přístup. Vědí, jak efektně rozmístit nábytek, co zvýraznit či minimalizovat pomocí světla. Fotka vzbuzuje první zájem, video ukazuje nemovitost v souvislostech bezprostředního i vzdálenějšího okolí a interaktivní prohlídku si řídí zájemci sami a rozhodují se, zda jim stojí za reálnou návštěvu.
Nepodceňujte parametry, půdorys a vlastní text inzerátu
Zájemci o koupi nemovitosti většinou využívají filtrování inzerátů podle předem definovaných kritérií. Detailní technické údaje jsou tak na řadě až v případě užšího výběru. Ptáte se: „Jak rychle prodat byt?“ Neztraťte jeho pozornost a dejte kupujícímu všechny tyto informace v efektní srozumitelné formě. Přehledně uvedené údaje a odborně zpracovaný půdorys skvěle dokreslí celkový dojem a důvěryhodnost objektu. Stejně jako videem či fotkou vyprávíte příběh prodejní nemovitosti, musí za ni mluvit i vlastní text inzerátu. I když se vám to zdá nepodstatné, všechno by mělo být na stejně vysoké úrovni a nejlépe odpovědět na všechny potencionální otázky. To, co není důležité pro vás, může být zásadní pro někoho jiného. Proto dbám na kvalitní obsah inzerce. Nikdy nevíte, co skutečně bylo prvním impulsem finálního kupce.
Jak vidíte, úloha kvalitního makléře není vůbec jednoduchá. Abych měl jistotu dobře odvedené práce, musím obsáhnout hned několik profesí. Být tak trochu architekt, bytový designer, fotograf, kameraman a režisér, psycholog, obchodník i copywriter. Minimálně proto, abych mohl říct, že práce, kterou odvádí můj tým, je opravdu kvalitní.
Vyzkoušejte mé služby a budete mít i vy reálnou zkušenost s tím, jak rychle se dá prodat byt.